MOJJAN »

onsdag 4 februari 2009

Bara elände

Varför tar det aldrig slut, Brunos sjukdom som har krävt mycket och idag ringde de från hbg:s lasarett och sa att han skulle ner till lund den 10/2 så det blir att han får gå igenom cellgiftbehandling där annars var det meningen att han skulle göra det i hbg, jag åkte ju på njurbäckeninflammation så jag har snart ätit upp mina starka medecinkur skall ner den 10/2 på morgonen på ny koll för jag hade så mycket äggvita o blod i urinen. Sen imorse skulle jag räcka mig och tända en lampa och vad hände då..jo jag vred mig väl fel så jag fick världens nackspärr (typ) så jag var o köpte voltarensalva att stryka på , ja o idag var Philips första arbetslösa dag så han var ner o anmälde sig på arbetsförmedlingen, och Andre var orolig idag det var nytt möte på jobbet och fick reda på att de skall varsla 30 st till, de har skulder o man tänker men man får försöka ta det som det kommer eller skall man försöka flirta med fru fortuna ;)) men glad blev jag igår att höra att allt var bra med Lukas bulor, men klart en liten stark man :)) nä detta var bara gnäll men skönt att "prata av sig" Var rädd om er puzz o kram från den gamla

4 kommentarer:

Zezze sa...

Ja vi kommer lösa detta ihop. Vet att vi alla har de tufft. Får fixa ett kollektiv annars. puss

Annika sa...

Ja, ni har det inte lätt nu. Känner verkligen med dig. Du vet att du kan ringa om du behöver hjälp med något eller om du bara vill prata...
Puzz och kram

Linda sa...

klart du får gnälla av dej när det händer så mycket elände!

Lukas skickar med en extra kram och puss till sin farmor!

*LillaVi* sa...

Klart man ska kunna gnälla av sej ju ...de e ju de bloggen e till för att kunna skriva va man tycker o tänker ... o ja förstår ni har de kämpigt ...känner med er VET hur de att genomgå cellgifter osv då ja själv gjort de.... ha en trevlig dag